Naime, dok je kompanija Apple nedostatak punjača pravdala ekološkim razlozima, većina to nije vidjela kao opravdan potez pa su tako Brazilci otišli korak dalje.
Brazilska agencija za zaštitu potrošača u Sao Paulou “Procon-SP”, nedavno je kaznila Apple sa dva miliona dolara zbog toga što nisu isporučeni punjači u kutijama.
Kako su naveli iz te organizacije, “Apple je učestvovao u lažnom reklamiranju i prodaji uređaja bez punjača pod nepoštenim uslovima”.
Krajem prošle godine, Apple je zaista najavio da će njihovi uređaji dolaziti bez punjača, međutim, kada su ih iz “Procon-SP-a” upitali da li to znači da će biti i jeftiniji, nisu dobili nikakav odgovor.
U kaznu su uračunate i navodno obmanjujuće tvrdnje o otpornosti uređaja na vodu. Apple je, prema tvrdnjama, odbio popraviti iPhone uređaje koji su pretrpjeli oštećenja pravdajući da je garancija istekla, a uprkos tome što su tvrdili da uređaji mogu duže vrijeme izdržati pod vodom.
Oni su Apple optužili i da nisu pružili dovoljno kvalitetnu podršku korisnicima koji su imali problema nakon softverskog ažuriranja, a tvrde kako američka kompanija mora poštovati propise i zakone kao što to čine i ostale firme, piše Engadget.