“Mi nakon ovoga zapravo dobijamo dodatno na vremenu, a ako ne isplate dvije zaostale plaće do petka opet ćemo se okupiti. Nama ne odgovara suštini nijedna opcija, ali od dva zla ova druga je manje. U svakoj političkoj opciji postoje struje od 2000. godine da autobuski i minibuski saobraćaj pripadne privatniku i zato je GRAS sistemski ugrožen i ta dva tipa saobraćaja su urušena nakon čega je Centrotrans u velikoj mjeri preuzeo. Međutim mi ne poslujemo kao Centrotrans jer oni mogu i bez tendera kupovati, a GRAS koji je u vlasništvu Vlade KS mora poštovati takve procedure”, istakao je Muminović.
Kako je naveo dalje, svi radnici traže da GRAS opstane.
“Privatni sektor bi više odgovarao vlasniku jer u tom slučaju se daju plaće u visini koju želi, radnici rade koliko žele, ali mi smo protiv toga i vjerovatno bi vlasniku ta opcija više odgovarala pogotovo zbog nagomilanih dugova. Možda su i zbog toga mnoge političke opcije pustile da tonemo u dugovima da to postane nerješiv problem i nakon toga da nas privatizuju”, dodao je.
Ipak, kako je istakao “očekuju plaće do petka što znači da bi se do tada trebao deblokirati račun jer ne postoji duga opcija da one budu isplaćene”.
Senad Mujagić, v.d. direktora GRAS-a, kazao je da će nadležni na sve načine pokušati pronaći rješenje za opstanak preduzeća.
“Morat ćemo podnijeti određene žrtve što se prije svega odnosi na reorganizaciju i optimizaciju radnika da bi na taj način smanjili troškove i omogućili nesmetano funkcionisanje javnog prijevoza u Kantonu Sarajevo. Imamo određeni broj zaposlenika kojima ističe ugovor i najvjerovatnije im iz ovih poznatih razloga neće biti produžen i tu će se napraviti trenutno uštede,” kazao je Mujagić.
Kako je dalje pojasnio za deblokadu računa je potrebno 8,5 miliona KM te će se pokušati iznaći ta sredstva u saradnji s nadležnim ministarstvom i Vladom KS.