Mak Zara domaći proizvođač premium brendova pralina i čokolada, ovih dana realizira svoj prvi plasman na inozemno tržište.
Tako će se prve bosanskohercegovačke čokoladne praline sa suhim šljivama naći na policama marketa i u online prodaji na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata. Osim na Bliski istok, Mak Zara praline uskoro bi se trebale prodavati i na tržištu EU, navodi se u saopćenju za medije ove kompanije.
“Nakon što smo u posljednjih 20 mjeseci, od kako poslujemo u okviru AS Holdinga, proveli konsolidaciju poslovanja i povratak brenda na domaće tržište, proširili smo proizvodne kapacitete i povećali produktivnost. Na taj način ispunili smo uvjete za nastup na inozemna tržišta. Ovo je naša prva narudžba iz inozemstva i veoma nas raduje da smo zadovoljili vrlo stroge kriterije jednog od najzahtjevnijih svjetskih tržišta kakvo je tržište Emirata. U toku su aktivnosti za plasman proizvoda i neke od zemalja EU”, izjavio je Armin Hodžić direktor kompanije Mak Zara.
Mak Zara je osnovana prije 10 godina i prva je bosanskohercegovačka manufakturna proizvodnja belgijske čokolade. Mak Zara spada u premium brendove, upravo zbog osobenosti koje sa sobom nosi ručna (handmade) izrada svih proizvoda, sa najkvalitetnijim i biranim čokoladama i punjenjima, specifičnog i ukusno dizajniranog pakovanja.
Mak Zara nudi proizvode u tri kategorije – čokolade, praline i suho voće u čokoladi.
Zbog manufakturnog načina proizvodnje, Mak Zara posjeduje jednu posebnu vrstu fleksibilnosti u proizvodnji. Naime, u stanju je ponuditi i tzv. personalizovane poklone sa logotipom kompanije ili nekim specijalnim porukama, a posjeduje i vlastiti shop u kojem su u ponudi rinfuz praline, lomljena čokolada, itd. Isto tako, ove godine je otvoren i prvi Choco boutique Mak Zara u Sarajevu (Mercator, Ložionička).
“Treba istaći da smo u prethodnom periodu jako puno radili na inovacijama, što je rezultiralo novim asortimanom proizvoda. Zadovoljivši zahtjeve kupaca proširili smo tržište, a sve je rezultiralo sjajnim reakcijama ljubitelja premium čokolada i pralina, ali i kontinuiranim rastom prodaje”, ističe Hodžić