Mostarska kompanija napravila softver koji mjeri temperaturu svih osoba u prostoriji

Preporučujemo

Mostarska firma NSoft napravila je softver umjetne inteligencije koji podiže sigurnost u vrijeme koronavirusa, a sadrži termalnu kameru i otkriva osobe s povišenom tjelesnom temperaturom.

“Pomoću našeg softvera i termalne kamere možemo bez obzira koliko se osoba nalazi u prostoriji detektirati osobe sa povišenom tjelesnom temperaturom i na taj način preventivno djelovati u smislu odstranjivanja tih osoba, izolacije, te svega što je potrebno prema pravilima medicinske struke“, kazala je Emina Ćehajić iz firme NSoft.

- -

Termalne kamere, kao tvrdi, doslovno mogu pratiti tjelesnu temperaturu osobe koja se nalazi na mjestu gdje su kamere postavljene.

Ona je danas ovaj program predstavila u Mostaru te kazala kako je proizvod zapravo razvijen prije četiri godine, ali je u doba koronavirusa nadograđen i lansiran na tržište kao takav.

“Mi taj proizvod ne prodajemo, nego ga doslovno iznajmljujemo. To je naš softver i koristi se u svim mogućim branšama, kao što su turizam, ugostiteljstvo, hotelijerstvo, bankarstvo, državne službe, javne površine, aerodromi, granični prijelazi. Također, sve ono što u ovome trenutku radi i pokušava pronaći novi modus poslovanja, sa sigurnijim načinom djelovanja prema uposlenima ali i prema klijentima“, pojasnila je Ćehajić.

Ističe kako se na osnovu tog programa može raditi i analitika, jer softver prepoznaje dob, spol, općenito broji ljude, ali nudi i puno više od toga.

- -

“Pokazuje koliko je ljudi prošlo kroz hotel ili mjesto na kojem su postavljene kamere, dob, spol, mjesta kretanja, imaju čak i emocije na osnovu kojih se može vidjeti koliko su ljudi zadovoljni, a ta analitika omogućava da se prave pametnije i bolje poslovne odluke“, pojasnila je.

Govoreći s fokusom na turizam, hotelijerstvo i ugostiteljstvo naglašava da softver može pokazati kuda se kreću gosti, ali i šta su im najzanimljivije tačke izlaganja.

“Imamo mogućnost označavanja gostiju, ako je u pitaju VIP gost da ih ljudi na recepciju ili u restoranu mogu prepoznati i na taj način tretirati. Isto tako na drugu stranu prepoznaje i rizične osobe, ukoliko je bilo problematike i vandalizma, pa notifikacija javlja osiguranju gdje se ta osoba nalazi, kako bi se moglo reagovati na pravi način“, pojasnila je.

Softver po njenim riječima može ići dvosmjerno, na jednu stranu prema uposlenima, a na drugu prema gostima, a ta analitika omogućava dodatno da se prave bolje poslovne odluke.

Najnovije

Francuska: Mladić usmrtio najmanje pet osoba u izbjegličkom kampu

Najmanje pet osoba je ubijeno u pucnjavi u i oko migrantskog kampa u blizini grada Dunkerka na sjeveru Francuske. Muškarac...