Mostarska firma NSoft napravila je softver umjetne inteligencije koji podiže sigurnost u vrijeme koronavirusa, a sadrži termalnu kameru i otkriva osobe s povišenom tjelesnom temperaturom.
“Pomoću našeg softvera i termalne kamere možemo bez obzira koliko se osoba nalazi u prostoriji detektirati osobe sa povišenom tjelesnom temperaturom i na taj način preventivno djelovati u smislu odstranjivanja tih osoba, izolacije, te svega što je potrebno prema pravilima medicinske struke“, kazala je Emina Ćehajić iz firme NSoft.
Termalne kamere, kao tvrdi, doslovno mogu pratiti tjelesnu temperaturu osobe koja se nalazi na mjestu gdje su kamere postavljene.
Ona je danas ovaj program predstavila u Mostaru te kazala kako je proizvod zapravo razvijen prije četiri godine, ali je u doba koronavirusa nadograđen i lansiran na tržište kao takav.
“Mi taj proizvod ne prodajemo, nego ga doslovno iznajmljujemo. To je naš softver i koristi se u svim mogućim branšama, kao što su turizam, ugostiteljstvo, hotelijerstvo, bankarstvo, državne službe, javne površine, aerodromi, granični prijelazi. Također, sve ono što u ovome trenutku radi i pokušava pronaći novi modus poslovanja, sa sigurnijim načinom djelovanja prema uposlenima ali i prema klijentima“, pojasnila je Ćehajić.
Ističe kako se na osnovu tog programa može raditi i analitika, jer softver prepoznaje dob, spol, općenito broji ljude, ali nudi i puno više od toga.
“Pokazuje koliko je ljudi prošlo kroz hotel ili mjesto na kojem su postavljene kamere, dob, spol, mjesta kretanja, imaju čak i emocije na osnovu kojih se može vidjeti koliko su ljudi zadovoljni, a ta analitika omogućava da se prave pametnije i bolje poslovne odluke“, pojasnila je.
Govoreći s fokusom na turizam, hotelijerstvo i ugostiteljstvo naglašava da softver može pokazati kuda se kreću gosti, ali i šta su im najzanimljivije tačke izlaganja.
“Imamo mogućnost označavanja gostiju, ako je u pitaju VIP gost da ih ljudi na recepciju ili u restoranu mogu prepoznati i na taj način tretirati. Isto tako na drugu stranu prepoznaje i rizične osobe, ukoliko je bilo problematike i vandalizma, pa notifikacija javlja osiguranju gdje se ta osoba nalazi, kako bi se moglo reagovati na pravi način“, pojasnila je.
Softver po njenim riječima može ići dvosmjerno, na jednu stranu prema uposlenima, a na drugu prema gostima, a ta analitika omogućava dodatno da se prave bolje poslovne odluke.